Csuti: ha címlapon vagyok, megnő a követői számom
Szabó András Csuti a vásárolt követők és like-ok kapcsán beszélt a Spirit FM Aktuál című műsorában, miután gyanúsan megugrott az egyik hazai celeb követőinek száma. Fontos szempont mindez a megrendelők számára, hiszen megvásárolt kedvelők nem korrekt húzás.
„Ez egy óriási probléma, hiszen valami olyasmit mutat magáról, ami nem valós. A megrendelő nem várhatja el a robotoktól, algoritmusoktól, hogy vásároljon” - vélekedett.
Csuti hozzátette: a követők száma kiugróan növekedhet akkor is, ha az influenszerrel olyan életesemény történik, ami miatt többet szerepel a médiában. Ő is tapasztalta, hogy mikor címlapon volt, nőtt a követőinek száma.
Ugyanakkor Csuti azt is kiemelte, hogy az eredményeket az influenszerek a mögöttük álló ügynökséggel érik el, akik megfelelő energiát, kellő időt fektetnek abba, hogy a megrendelő profiljába illeszkedő célcsoportnak próbálja eljuttatni az üzenetet.
„Egy ideális élethelyzetben a marketingügynökség feladata az, hogy ne kvázi mintegy menedzser legyen jelen az influenszer életében, hanem tulajdonosi oldalra egy picit átülve, tulajdonosi gondolkodással. Az sem mindegy, hogy brandépítésről beszélünk, vagy éppenséggel mondjuk egy vásárlásösztönző kampányról: ki szűri azokat a személyeket, akik ár-érték arányban a legjobb elérést tudják biztosítani a megrendelőnek. Több megtekintésből, több vásárlás születhet. Ha egy marketingügynökség így gondolkodik, akkor a megrendelő nagyon jó ügynökségnél van” - fogalmazott.