Hatalmas divatőrület lett a dubaji csoki
Őrület van a dubaji csokiért, sorban állnak érte az üzletekben. Kőszegi András, márkatanácsadó a Spirit FM Több-Kevesebb című műsorában arról beszélt, hogy nehezen tud mit kezdeni ezekkel a nagy történésekkel. Ő személy szerint egyébként nem kedveli annyira ezeket a nehéz, krémes csokikat.
A dubaji csokit egy pisztáciás, speciális tésztával töltött, krémes csokoládé, amely meghódította a világot. Maga a termék nem annyira különleges Kőszegi András szerint.
Magyarországon már nyáron elkezdődött a hype, de az egész történet a TikTok-on indult el: egy nő az autójában kéjesen eszi a csokoládét, ami roppan, a krém pedig nyúlik, és ez a felvétel berobbantotta az édességet.
Arra nincs megfejtés, hogy milyen termék pontosan mitől, mikor fog berobbanni a szakértő szerint. Arról is beszél, hogy attól, hogy valaki egy videón elmondja, milyen finom, milyen különleges, nem lesz globálisan népszerű.
A dubaji csoki alapanyagait pedig már külön-külön is árulják, hogy otthon is el lehessen készíteni.
A teljes adást itt hallgassa meg: