Mennyire kell a borászatoknak a marketing?

Belföld
Hirdetés

Jó marketinggel mindent el lehet adni - egyszer, fogalmazott Grubits Tamás, a Soproni Borvidék marketingszakembere a Spirit FM Veszik vagy isszák? című műsorában. Kell hozzá azonban az is, hogy a terméke valóban megállja a helyét, akármilyen piacról is beszéljünk, tette hozzá.

Az sem mindegy, hogy az adott borászat hova pozicionálja magát, prémium szegmensbe vagy ivóboros közönséghez, magyarázta. Napjainkban viszont a palack dizájnjától elkezdve a kommunikáción át a borászatokról szóló történetekig rengeteg minden meghatározza, hogy melyiket emeljük le a polcról, illetve melyik bornak válunk a törzsvásárlójává.

Rengeteg borászat van, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy erőforrást áldozzanak marketingre - mondta Grubits Tamás. Éppen ezért ők workshopokon akarják megtanítani a borászoknak, hogyan használják a különböző felületeket, például a közösségi médiát, illetve hogy miért fontos a weboldal megléte.

A teljes beszélgetést hallgassa vissza itt:

Hirdetés
Hirdetés