A magyar bor nem ragadt a múltban - új imázsfilm készült
Vulkanikus bor, Tokaj, Bikavér, furmint - minden, ami magyar.

Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos a Spirit FM Veszik vagy isszák című műsorban jelentette be, hogy most indult el az új imázsfilmjük, ami elsősorban a külföldi kommunikációt segíti. A nemzeti bor, magyar bor logóján is történt ráncfelvarrás, illetve a külföldi helyeken, expókon használt wines of hungary logón.
A most debütált imázsfilm elsősorban a fiatalok módszerével készült - fogalmazott a kormánybiztos. Korszerű, újszerű lett, ami megfogalmazza azt az üzenetet, amiben benne van a vulkanikus bor, Tokaj, Bikavér, furmint, Balaton, és persze maga a “bor” szó.
Fontos kérdés Rókusfalvyék számára, hogy hogyan lehet a tradíciót a jelenben, a jövő nemzedékének lefordítani. A mi történelmünk nagyon kevés boros országnak adatott meg, tette hozzá Rókusfalvy Pál. Az irodalmunkban, a képzőművészetünkben, mindenhol tetten érhető a magyar bor, mondta.
A filmet nem csupán tévében, hanem közösségi oldalakon is lehet majd látni. A bemutató egyébként Oszakában volt, amikor a magyar bor ott bemutatkozott, és a japánoknál nagy tetszést aratott.
Az adásban a film rendezője, Menzkie is megszólalt, aki elmondta, hogy elsősorban a külföldi piacra szánták a filmet azzal a céllal, hogy fedezzék fel a magyar borok változatos világát. A filmben vannak váratlan fordulatok, nem szokványos képi világ és változatos történetmesélés is - magyarázta a rendező.
Menzkie a saját részéről szereti ötvözni a különböző technikákat, a tradicionális, analóg eszközöket a digitálissal, és ez ebben a filmben is megjelenik. Elárulta, hogy így a régi, kézzel rajzolt animációs technikák is vannak benne, de használtak virtuális eszközöket és épített eszközöket is, de néhol a mesterséges intelligenciát is használtak kiegészítésnek. A filmen egyébként körülbelül 3 hónapig dolgozott egy 50 fős stáb.
Hallgassa meg a beszélgetést:
Nézze meg az imázsfilmet: