Online fizetési megoldások - mi van a fókuszban?
Európa-szerte már félmillió felhasználót szolgál ki a magyar Barion az online fizetési megoldásaival, ezen túl pedig több mint 17 ezer kereskedővel dolgoznak együtt.
A cég marketing vezetője, Judik Balázs fontosnak tartja egy cég sikerességében a jó ügyfélélményt, illetve az árazást - derült ki a Spirit FM Több-Kevesebb című műsorában. Elmondta, hogy nem csak online fizetési megoldást nyújtanak az ügyfeleknek, hanem van egy olyan megoldásuk is, a Barion Pixel, amelyet ha a kereskedők, ügyfeleik használnak, a különböző weboldalakon összegyűjtött adatokat tudják használni akár statisztikának, akár személyre szabott online kampányokra.
Judik Balázs beszélt arról, hogy a cég indulásakor Közép-Kelet-Európa volt kitűzve terjeszkedési célul, és szerinte sikeresen léptek ki a cseh és szlovák piacra.
Kiderült az is, hogy a biztonság rendkívül fontos a cégnek: ők arra fókuszáltak, hogy az applikációval tudják magukat hitelesíteni az ügyfelek akár egy belépésnél, akár egy fizetésnél. Ennek az az előnye, hogy az ügyfeleik pénzét biztonságban tudhassák, tette hozzá a marketing vezető.
Hozzátette: mindent megtesznek, hogy megfeleljenek az előírásoknak, olykor ez könnyebb, olykor pedig nehezebb.
Szeretnék, hogy vonzó munkáltató legyenek, és munkaerőpiaci szempontból egyáltalán nem tartja reménytelennek a hazai helyzetet. Jó munkaerőt találni viszont mindig nagy feladat, de nem panaszkodik - fűzte hozzá Judik Balázs.